Дзвінок з сайту

Дзвінок з сайту

Який підприємець не мріє обігнати своїх конкурентів хоча б на крок? Для цього чималі гроші вкладаються в рекламу, новий дизайн і зміст сайтів, розсилання електронних листів і SMS, і багато-багато іншого. Ось ще один спосіб стати ближче до своїх клієнтів - розмістити на своєму ресурсі кнопку «Дзвінок з сайту»

Унікальний сервіс "Безкоштовний дзвінок з сайту» від компанії «Телегруп Україна» дозволить вашим клієнтам БЕЗКОШТОВНО дзвонити вам звідусіль, де тільки є інтернет, а інтернет тепер є скрізь! Крім того, безкоштовні дзвінки з сайту будуть зручні для спілкування з партнерами і близькими людьми, які в цей момент можуть знаходитися дуже далеко від Києва і України. 

Дзвінки з сайту: переваги і зручності 

Нова можливість і зручність спілкування з відвідувачами сайту відкриває нові горизонти в просуванні Ваших товарів, послуг і технологій. Маленька кнопка, дзвінок з сайту дає великі переваги і нові перспективи зростання:

  • практично необмежене спілкування; 
  • ніякої абонентської плати; 
  • переадресація * дзвінків на номери будь-яких операторів світу за мінімальним тарифом; 
  • статистика дзвінків і інші можливості аналізу *; 
  • простота налаштування та управління функцією «дзвінок з сайту безкоштовно»; 
  • можливість запису розмов для оцінки роботи персоналу; 
  • дизайн і місце розміщення кнопки на сайті визначається вами. 

Символом (*) відмічені функції, доступні тільки користувачам послуги «Віртуальна АТС». 

Як підключити та налаштувати послугу «Дзвінок з сайту» 

Щоб почати користуватися новою послугою, потрібно пройти просту і безкоштовну процедуру реєстрації на сайті www.ipshka.com. 

По закінченні реєстрації вам будуть видані реквізити для входу в ваш Особистий кабінет управління послугою. 

Увійдіть в Особистий кабінет і отримайте код кнопки, який потрібно вставити в розділ <BODY> потрібної сторінки вашого сайту. 

Щоб отримувати дзвінки з сайту, потрібно провести налаштування SIP-клієнта на одному із комп'ютерів, за яким працюватиме оператор сервісу дзвінків. Набагато зручніше вести переговори при встановленому голосовому шлюзі або підключеному SIP-телефоні. Відвідувач сайту, який скористається послугою, буде негайно направлений на підключений шлюз або SIP-телефон. 

Використання IP-ATC дозволить всім абонентам телефонної мережі компанії відповідати на вхідні дзвінки клієнтів. 

Ви можете випробувати послугу сервіс "дзвінок з сайту" прямо зараз, натиснувши на цю кнопку в шапці сайту.