Зазвичай, більшість питань, що виникають у наших клієнтів мають високу повторюваність. Тому ми виносимо такі питання і відповіді на них в цей розділ, щоб ви змогли швидко і зручно знайти відповідь на питання, що вас турбує. Навіть якщо підтримка не доступна. Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання або зіткнулися з проблемою, будь ласка, напишіть в нашу службу підтримки, наші кваліфіковані менеджери із задоволенням вам нададуть допомогу.
Користуюся вашими послугами Інтернет і ТБ. Не виходить зайти в особистий кабінет для перевірки залишку свого рахунку на балансі. Підкажіть як це зробити?
У таблиці з вашими персональними даними є такий рядок "сервер статистики my.telegroup.ua логін - номер даного договору, пароль - номер мобільного телефону зазначений в договорі."
Підключила другий ноутбук до вашого інтернет кабелю. Вилізло вікно «СТОП, Шановний абонент ймовірно, ви замінили мережеве обладнання. Необхідно зареєструвати його в особистому кабінеті»
Ми здійснюємо прив'язку абонента по МАС-адресу обладнання. Коли ви поміняли ноутбук, білінг вас "не впізнає", для полегшення зміни МАС адреси ви отримуєте сторінку з відповідним попередженням і посиланням в особистий кабінет.
Там, вам досить ввести ВАШІ дані (номер договору і пароль) і змінити МАС адресу.
Уважно читайте договір. Там в таблиці з вашими персональними даними є такий рядок "сервер статистики my.telegroup.ua логін - номер даного договору, пароль - номер мобільного телефону Зазначеним в договорі." Спробуйте ввести ваш мобільний 050ххххххх
Якщо у вас нічого не виходить, телефонуйте, у вечірній час працює служба підтримки.
Підключив wi-fi роутер, пише "Ймовірно, ви замінили мережеве обладнання (підключили новий комп'ютер, роутер, мережеву карту). Необхідно зареєструвати його в особистому кабінеті" ... Я підтвердив, написав протягом 5-ти хвилин доступ буде відкритий. пройшло 15 хвилин, нічого не відбувається. Що робити?
Вам необхідно перезавантажити роутер, щоб він перереєструвався в системі заново. Тоді все запрацює.
У чому відмінність телебачення "ТВ від компанії TV over NET" і "кабельне телебачення"? І у Вас IPTV?
Кабельне телебачення - телебачення по коаксіальному кабелю.
Надання ТВ від компанії TV over NET - це і є IPTV.
Підкажіть будь ласка, чому не можу відправити пошту з Outlook-а? На стороні сервера все нормально налаштовано, клієнт теж налаштований правильно, з огляду на те, що на адекватному інтернет-каналі все відправляє без проблем.
У договорі написано настройки сервера SMTP. Якщо у вас немає зовнішнього IP адреси то з міркувань безпеки закриваємо 25 порт вихідної пошти.
З даної ситуації є 2 виходи:
- Прописати наш сервер вихідної пошти (див. Договір)
- Замовити зовнішній IP адреса і тоді у вас буде відкритий 25 порт і ви зможете використовувати будь-які сервера для відправки.
У мене підключений ваш міський номер 303-9Х-ХХ. Є можливість зробити переадресацію всіх вхідних дзвінків на інший міський номер? Якщо так, то чи є можливість оперативно і самостійно вмикати / вимикати цю переадресацію? Скільки це коштує?
Так, така можливість є. В особистому кабінеті розділ лінії / правка.
Привіт, підкажіть будь ласка можливий платіж за кабельне телебачення через "Приват 24"?
Звичайно можливий, але попереджаємо що "Приват24" проводить гроші протягом 3 банківських днів. Для прискорення платежу рекомендуємо скористатися приват банківським сервісом liqpay.com
Що є TGA ??? Пишуть що він в договорі.
Це і є номер договору на телефонію. в форматі 100хххх де х - цифра від 0 до 9
У мого нинішнього провайдера є обмеження по швидкості. Загалом інтернет безлімітний, але якщо в місяць перевищити 200Гб завантаження, то швидкість падала до 128Кб / сек. в кращому випадку. І так до початку нового місяця. Чи існують у вас такі ж обмеження?
Ні в якому разі. У нас справжній безлімітний інтернет. Підключайтеся до нас і качайте фільми без обмежень.
Підкажіть, будь ласка, Ви даєте напрокат роутер для WIFI інтернету? Дякуємо
Так. У нас є послуга оренди роутера. Ви можете орендувати роутер за 20 грн / міс., або можете орендувати роутер з правом викупу за 50 грн / міс. і через рік роутер переходить у вашу власність.
Як перевірити стан балансу ???
Вам слід перейти за посиланням my.telegroup.ua і пройти авторизацію (дані вказані в договорі).
Як зайти в особистий кабінет?
У договорі вказана адреса особистого кабінету.
Можливо здійснювати оплату за ваші послуги за коштами webmoney?
Так, оплату можна здійснювати в тому числі і через Webmoney.
Можна передавати факс через вашу сип лінію?
Добрий день, факси працюють без проблем, є підтримка Т.38
Підкажіть, як за допомогою інтернету можна оплатити Ваші послуги?
Все досить просто. Вам достатньо зайти в особистий кабінет за адресом: my.telegroup.ua (ці дані вказані в договорі). У ЛК вибрати відповідну платіжну систему і далі слідувати інструкціям. Так само ви можете самостійно роздрукувати рахунок для оплати в будь-якому банку. УВАГА !!! Власники платіжних карт ПриватБанку. Для оплати картами Приватбанку потрібно користуватися виключно платіжною системою LiqPay.
Чому програма IPshka пише "невідома причина обриву зв'язку"? Швидкість інтернету 2.5 мегабіта, абоненту, якому намагаюся додзвонитися, на зв'язку (МТС-Україна), номер набираю в форматі 0038095 .......
Програма IPshka призначена для міжнародних дзвінків. З мережі ipshka.com дзвінки на українському телефоні закриті.
Добридень! Як налаштувати email? Вхід на сервер вхідної пошти POP3
POP сервер для клієнтів Телегруп: mail.tgu.com.ua
Чи можна користуватися вашими послугами в Білорусії?
Послугами міжнародного зв'язку можна користуватися з будь-якої країни світу.