Підключення і обслуговування абонентів в період карантину в м. Києві

Підключення і обслуговування абонентів в період карантину в м. Києві

Шановні абоненти.

У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавіруса, з 18 березня 2020 року 

заборонено міжобласні пасажирські перевезення, також призупинено роботу метрополітену в м. Києві. Багато ЖЕК і ОСББ, перейшли в режим дистанційної роботи, що ускладнює і паралізує можливість доступу співробітників компанії до обладнання, обходимо для підключення і ремонту на місцях. У зв'язку з чим можливе збільшення термінів підключення і ремонтних робіт.

Так само, тимчасово просимо вас звести до мінімуму особисті візити в Центр обслуговування. Послуги (крім підключення і ремонту), будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і нададуть інформацію про те, як оформити і отримати послугу.

Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

• скористатися послугами на сайті компанії - https://www.telegroup.ua/ua/

• зателефонувати телефонами: +38 (044) 303 91 00; +38 (067) 333 91 00; +38 (050) 591 91 00;

• направити звернення по електронній пошті office@telegroup.ua;

• звернутися на сторінку Телегруп в Facebook.

Компанія «Телегруп», піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників.

Дякуємо за розуміння.