Зміна оператора зі збереженням номера мобільного :: Телегруп Україна

З учорашнього дня можна міняти оператора зі збереженням номера мобільного

Зміна оператора зі збереженням номера мобільного

Абонент мобільного зв'язку зможе перейти на обслуговування до іншого оператора, зберігши свій мобільний номер.

З 1 травня запрацювала послуга з перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв'язку. Про це повідомили в національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Як це буде працювати?

Номер буде переноситися з однієї мережі в іншу повністю, включаючи код мережі оператора (перші три цифри). Користуватися послугою можуть всі абоненти. Однак абонентам передплаченого зв'язку потрібно буде зареєструватися в оператора або віддалено, або в магазині, надавши SIM-карту та документи, що підтверджують особу (це може бути не тільки паспорт, а й права, податковий номер і т.д.).

Після цього потрібно буде подати заявку оператору - це можна буде зробити через сайти компаній за допомогою електронного підпису, або особисто принести документи в якийсь із магазинів оператора, до якого йде користувач. Абоненти контракту відразу можуть починати з подачі заявки. Юридичні особи можуть подавати групові заявки на перенесення номера. Заключний етап: видача нової SIM-карти, зі старим номером, але вже працює в новій мережі.

Процес перенесення йде 3 робочих дня, при цьому абонент може вільно користуватися своїм номером. Але оператори не будуть переносити номера в святкові і вихідні дні. Коли номер буде перенесений в іншу мережу, абонент отримає нову SIM-карту замість старої. У процесі можна відмовитися від перенесення номера, якщо абонент передумав. За даними Vodafone, така можливість є «до половини терміну переносу».

Анонімні абоненти користуватися послугою не зможуть.

Телефони

Телефонуйте нам.

Відділ продажу +38 044 303 9100
Тех. підтримка: +380 67 333 9100

Адреса

Заходьте до нас.

вул. Іоанна Павла II, 15, Київ, 01042